piątek, 7 października 2011

Podstawy

Należałoby rozpocząć od postaw.... ale czy to ważne? Najistotniejszą przecież jest pasja i chęć robienia tego co się lubi.
Ja uwielbiam haft krzyżykowy, co nie oznacza, że nie próbuję robić innych rzeczy. Staram uczyć się nowych metod tworzenia czegoś z niczego. :) Mam nadzieje, że mój blog stanie się inspiracją dla innych.
Moją przygodę z haftem rozpoczęłam już dobre kilka lat, temu a dokładnie 6 kiedy, urodziła się moja siostrzyczka. Bardzo chciałam jej podarować coś od siebie, więc zrobiłam małą poduszkę z misiem, niestety nie posiadam zdjęcia owej poduchy, lecz jak tylko będę mogła to je zamieszczę.
Od tamtej pory poszukuję nowych wzorów, kupuję specjalistyczną prasę oraz książki.
Poniżej przedstawiam Wam mój przybornik.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz