piątek, 25 marca 2016

Podusia

Ostatni post dotyczył wyhaftowanych Miśków. Miałam spore problemy aby go oprawić, ponieważ nigdzie nie mogłam otrzymać ramki a odpowiednich rozmiarach. Wiem, że wiele osób zleca oprawianie lub zamawia ramki o odpowiednich rozmiarach. Dla mnie to jednak za drogi szpas...
Dlatego moja babcia powiedziała, że uszyje mi ozdobną podusię. Mojej małej córci bardzo się podoba. 
Prezentuje się tak:





  Z okazji Świąt Wielkiej Nocy życzę wszystkiego najlepszego.
Spokojnych, pogodnych i wesołych Świąt , spędzonych z rodzinnym gronie !
Pozdrawiam!

8 komentarzy:

  1. Pięknie babcia oprawiła te misie! Ciepłych i udanych Świąt Wielkanocnych oraz wszelkiej pomyślności i radości życzę!Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeuroczy haft! I wspaniały pomysł z tą poduszką :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny haft!!!
    Zdrowych, radosnych i pogodnych Świąt:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Podusia to był bardzo dobry pomysł dla tych misi, są urocze ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale ładne te misiaczki:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dobry pomysł! Podusia wyszła przepięknie. Babcia miała pomysł z koronką po bokach :)

    OdpowiedzUsuń