piątek, 25 listopada 2011

Zakupki

         Pewnego dnia moja główka pomyślała, że należałoby coś stworzyć na Święta, które się szybciochem zbliżają. W sumie nie czuć tego w powietrzu, ponieważ pogoda jak na razie w moim podczeskim regionie zachwyca. Jednak zakupiłam kilka wstążek i mulin, z którym za pewne zrobię jakieś bombki. 
          W kiosku zachwyciły mnie dwie gazetki wydane przez Hafty Polskie. Szczególnie podoba mi się Złota kolekcja. Bardzo lubię takie duże hafty, ale niestety są pracochłonne i czasochłonne. Mam nadzieję, że znajdę kiedyś czas i wyszyję parkę na koniach, która szczególnie przykuła moją uwagę. 

2 komentarze:

  1. Oglądałam wczoraj te gazetki, bo jeszcze się uchowały w Empiku.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też lubię duże projekty tylko skąd wziąć na to wszystko czas ...

    To teraz czekamy na Twoje prace :).

    OdpowiedzUsuń