środa, 8 października 2014

Zestawy haftu i jesienna czerwień

Dzisiejszy mój post dotyczy zestawów haftów krzyżykowych. Przyznam, że chciałam sobie zamówić takie zestawy od producenta Dimensions. Tworzą oni przecudne wzory, którymi się codziennie zachwycam. Zestawy różnorodnych wzorów znalazłam między innymi w sklepie internetowym Needle&Art. Przyznam, że sklep zrobił na mnie miłe wrażenie. Opinie na Internecie też ma fajne. Jednak waham się nad zakupem takich zestawów gdziekolwiek przez Internet, ponieważ bardzo dużo kosztują a nie wiem czego mogę się spodziewać. Na blogach czytam różne opinie.  Czasami okazuje się, że zestawach jest za mało muliny i trzeba później dokupywać. Dla niektórym osób problemem jest to, że długo się czeka na przesyłkę. Czy możecie mi pomóc i polecić sklepy internetowe gdzie kupię zestawy Dimensions z muliną, materiałem i instrukcją. 
Pewien czasu temu powstała czerwona serwetka. Wzór spodobał mi się ponieważ jest delikatny i bardzo łatwy. Zrobiłam dwie i podarowałam moim dwóm Mamusiom :)



Pozdrawiam

4 komentarze:

  1. Serwetka bardzo ładna. Ja wszystkie hafty kupuję w Needle&Art i nie trafiłam źle, pomimo, że kupowałam drogie zestawy, bo drobne zawsze jakoś umiem znaleźć w necie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna serwetka!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  3. W kwestii zestawów, pierwsze co pomyślałam, to właśnie szukanie porady na blogach, ale sama już to zrobiłaś. Jak sama zauważyłaś opinie są mieszane, a ceny zestawów nie małe.
    Czy nie myślałaś może o kupnie jednego "małego" na próbę? Czy nie byłby to najlepszy sposób na wyrobienie sobie zdania o ich jakości, ilości muliny etc.?
    Wydaje mi się, że wobec tak różnych opinii chyba lepiej samemu sprawdzić, gdzie leży prawda.
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie pomogę, bo choć dużo haftuję, nigdy nie kupowałam gotowych zestawów. Zazwyczaj mam na to za mało pieniędzy ;)
    Czerwona serwetka przepiękna :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń